ՄԻՀՐ, Միթրաս, կենսատու լույսի, մաքրության, բարության, ճշմարտության, ավելի ուշ՝ արեգակի աստվածը հին արիական ժոդովուրդների հավատքում։ Դեռևս մ.թ.ա. II հազարամյակի կեսին Միհրի պաշտամունքը տարածված է եղել Միտաննի պետությունում, այնուհետև՝ հնագույն Հնդկաստանում, ապա՝ Աքեմենյան աշխարհակալությունում։
Միհրի պաշտամունքն աստիճանաբար անհետացել է IV դարից, երբ քրիստոնեությունը հաղթանակել և ճանաչվել է պաշտոնական կրոն։ Վերջինս ներառել է միհրականության մի շարք գծեր (Քրիստոսի ծննդյան, համբարձման, հաղորդության ևն)։
Հնագույն քանդակներում Միհրը հաճախ պատկերվել է առույգ պատանու տեսքով, փռյուգիական կամ հայկական խույրով՝ տապալված ցլին քարայրում զոհաբերելիս։
Գրականության ցանկ
«Հայկական համառոտ հանրագիտարան», հատոր երրորդ, գլխ. խմբ. Հ. Այվազյան, Երևան, 1999:
Ալիշան Ղ, Հին հավատք կամ հեթանոսական կրոնք հայոց, Վնտ., 1895։
Ավդալբեգյան Թ., Միհրը հայոց մեջ, Հայագիտական հետազոտություններ, Ե., 1969։
Թոփճյան Բ., Միհրականություն, Բեյրութ, 1969։
Ալեք Մանուկյան 1,
ԵՊՀ 2-րդ մասնաշենք,
5-րդ հարկ,
Հեռ.` + 37460 71-00-92
Էլ-փոստ` info@armin.am
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի նյութերի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման, մեջբերումների կատարման դեպքում հղումը պարտադիր է` www.armeniaculture.am